TENTA!!

Imorn kl 9 kan ni väl ägna en kär liten lyckönskning till mig då jag har tenta i mikrobiologi, immunologi och vårdhygien.. Fy tusan vad det ska bli skönt att få den gjord, men jag hoppas ju på att jag blir godkänd. Känns som ett vaccum i mitt huvud just nu. Det ska bli så skönt med sommarlov!!

Ja, ville bara berätta det och att Demon skiter och pissar inne nu helt plötsligt. Vart tog den duktiga lilla 8 veckors valpen vägen?! Helt plötsligt  har han börjat med det.. Men pratade med uppfödaren och hon trodde att det kunde vara en "trotsgrej", han är lite annorlunda. Gör som han själv vill m.m så jag hoppas verkligen att det bara är det och att det går över snart... Ganska tröttsamt. Men han är ju världens charmtroll annars, så det kan jag leva med!! :)

Gnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback