Jaa..

Åter en dag har gått.. Nu måste jag gå och lägga mig. Imorgon blir det till att inte kliva upp klockan tolv, som idag. Måste vända tillbaka dygnet, ska jobba dag på lördag!

Har iallafall klarat fas A och B till körkortet. Så nu känns det som att jag är igång med teorin också! Bara en uppbokad uppskrivning som fattas!! Gud vad det kommer vara skönt när det är gjort! Vill verkligen ha mitt körkort innan sommaren. Helst igår.. Men köra igång intensivt nu så kanske man klarar det. Innan juli iallafall?

Imorn ska jag ringa om lånet man kunde ta till körkortet. Har inte dragit fingrarna ur arslet och gjort det än. Men imorn ska jag göra det. Så man kan ansöka och boka upp en massa körlektioner, utan att behöva få ångest över att man inte kan betala. Och vara tvungen att fråga mamma om pengar. Vill inte det nu.. Usch, mina föräldrar har det jobbigt ändå! Imorn är det också seminarium immunologi. Usch, vet inte om jag fattat rätt. Får se imorn...

Varje dag går man och väntar på ett besked om hur det ska fortsätta. Men det kommer aldrig.. Visst kan det ta tid. Men det får inte bli så att det går 2 år utan att man vet. Ja, jag tror iallafall att det kommer att bli bra, hur det än slutar. Dom är iallafall vid liv! Så tänker jag. Även om det är jätte tufft så lever dom! Och det är jag så himla glad för!

Gnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback