Hundliv...

Oj oj oj, vilken fart det är här hemma! Just nu sover han, men han vaknar nog snart igen..

Jag har försökt plugga, går inge bra.. Har ingen motivation, världens tråkigaste ämnen blaha blaha.. Usch, vill inte.. Tenta på fredag. Hoppas för guds skull jag klarar den, kuggade på läkemedelsräkningen i måndags.. Var iofs väntat men ack så skönt det hade varit att klara den.. Men men..

Måste få våran kära vovve att förstå innebörden av NEJ.. Någon som har nå tips? Han biter, man skriker NEJ och puttar bort honom, han på igen och tror att ALLT är en lek.. Vet inte hur man ska göra.. Tar man honom i nackskinnet, ordet tar betyder i princip knappt nuddar(!!!!), så kissar han på sig.. Fattar inte.. Ja, det är lite kämpigt. Men det visste vi att det skulle va. Även om han är duktig i annat! Sånt får man räkna med.. Men lite råd vore bra!!

Nu ska jag gå och lägga mig. Eller ja, ut med vovven och kissa först. Ska på CUL imorn för att tenta plugga. Hoppas det klarnar lite när man disskuterar tillsammans!!

Sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback