Åååh vad jag längtar!

Det är så jag kan dö!!
På fredag hämtar vi våran hund! En schäfer/husky valp. Dom är ju så söta! Sedan blir det rå träning med den! Ja det är så jag inte kan sitta still en sekund! Försökte plugga idag, jo tjena! Satt och planerade i huvet hur vi skulle "valpsäkra" här hemma, vad vi behövde köpa, vem som kan vara hundvakt på måndag f.m när jag har min tenta. Det är så mycket i mitt huvud nu! Tur att det var lugnt på jobbet så man kunde sätta sig ner där och titta lite. Lättare att komma ifrån tankarna där! Ja, det ska bli så kul!

Nu måste jag lägga mig igen. Upp och jobba imorgon bitti också. Sedan när jag kommer hem ska jag kolla runt lite på nätet, städa här hemma. Valpsäkra det som kan göras nu och plocka undan sånt man vill ha kvar, utifall den lille rackaren vill gnaga på saker och ting. Sedan i veckan så ska vi nog köpa lite saker som kan vara bra att ha. Leksaker, tuggben och lite smått och gott åt älsklingen. Troligtvis blir det en hane, som heter Demon. Men finns de andra kvar ska vi kika på dom också, man vill ju helst träffa valparna innan man bestämmer sig. Men Demon har vi siktet på! Sedan får vi se när vi kommer fram till Sandviken på fredag runt 12.00 tiden. Gud så spännande!

Jag vet att det kommer bli tufft, bla bla bla.. Så den som vill påpeka det kan dra åt skogen. Jag är redan inställd på att hunden kommer bita sönder hela lgh och få oss att slita håret av varandra, men det kommer vara så värt det när valptiden är över. Ska köpa en såndär "klicker" som man kan träna dom med. Oooh, nu får det vara nogpratat om det där.. Blir tokig att jag inte kan hämta valpen tidigare!! :)

Nej, godnatt nu. Upp tidigt imorn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback