Sture och jag...

Sitter i soffan och tittar på Simpsons. Trevligt värre.. Tyvärr blir han ensam ett dygn imorgon eftersom det enda tåg som fanns på sista minuten gick kl. 11.07. Men jag tror han kommer klara sig. Jag hoppas det iallafall. Ger jag honom mat så han klarar sig och gosar och leker lite så går det nog bra. Och desto gladare blir han när syrran kommer hem.
Han är inte sådär jätte social, eller var inte från början iallafall. Men nu är han lite bättre, han kommer fram och vill gosa och mjauar lite. Men han är ju ny och alldeles liten.

Imorgon ska jag dricka kaffe när jag kommer hem, det är en sak som är klar. Min syster dricker inte så mycket kaffe så jag har fått koka kaffe i en såndär press. Jag vill ha bryggkaffe... Inte kok kaffe. Så det ska bli skönt med att komma hem..

Inatt vaknade jag klockan 4.15.. Hade somnat på soffan så jag gick och lade mig i sängen och kikade på super nannyn.. Sedan slog jag igen mina blå och vaknade kl 11 någonting. Gick en sväng på Ica Gigantic Maxi, Jysk och Lindex en sväng. Hittade inget spec. En sjal på Ica, igår köpte jag leggins där.. Ett svart nagellack fick följa med mig hem.

Nej, nu ännu mer simpsons och min cider. Sedan mera plugg. Just nu pluggar jag in muskler och skelettet. Kuligt värre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback