Städdag.

Nu ska jag gå och diska och städa och putsa och vika tvätt och göra allt det där roliga som följer med på köpet när man flyttat från mamma och pappa. Det där nödvändiga onda ni vet.. Sedan ska jag belöna mig själv med en promenad ner på ICA och göra av med lite pengar på pasta sås och snus. Efter den nyttiga promenaden ska jag sätta igång och plugga lite. Så ser min söndag ut. Roligare kan man väl ha. Och som körsbäret på toppen så är man förkyld som en gnu, har ingen hörsel på öronen och snoret bara rinner. Men så är det att vara vuxen och sjuk, inte som när man var liten och fick ligga på soffan och bli servad med godis och varm choklad... Fy fan för att växa upp...

Iallafall så tycker jag att Hudiksvalls hundägare är dom sämsta som finns. Fy fan på er! Är man ute och går så stöter man på en trevlig liten korv ungefär sisådär var tionde meter. Dom luktar ju så jävla gött också nu såhär på vårkanten, när solen legat på en hel dag och trettioelva pers har trampat i skiten. Bokstavligt talat.. Nej, era lata jävlar som inte ens kan plocka upp skiten efter er!! Jag ska leta reda på varenda hundägare här uppe på Kristineberg, följa efter er hem och sedan lägga en brun liten, naggande god, korv utanför eran dörr, så det är det första ni sätter foten i när ni nu ska gå ut med eran hund. Det ska ni ha klart för er! Så jävla vidrig är vad ni är! Plocka upp efter er, är det så svårt att böja sig ner och ta upp gucken? Hur jävla trevligt vore det om folk sket på gatan? IDIOTER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback