Plugg, plugg åter plugg...

Gör inget annat. Idag har jag  varit på cul, som alla andra dagar. Där har jag pluggat, vilket jag gör vaart jag äään äääär! Men det är väl så det ska vara i 3 år framöver.. Känns underbart..

Just nu sitter jag med block och 3 böcker. Läser om Rörelseapparaten som det så fint kallas. Alltså, skelettet och musklerna. Ska förklara ledkapsel, ligament och synovialhinna. Mycket intressant.. Eller ja, JUST NU ska jag förklara vad som är skillnaden mellan en synnovialled och en fog.. Jag hittar inte svaret någonstans i heeela boken. Något less man blir då. Imorgon är det seminarium på cirkulationen så jag kanske kan försöka fråga läraren om skillnaden. Vill göra klart dessa frågor innan helgen, vill inte plugga en helg till!

Nu ska jag snart gå i säng, upp tidigt imorgon. Well, fredag imorn och på lördag är det handboll. Ska försöka motstå frestelsen att ta med böckerna, kan bli svårt. Men vafan, man KAN INTE plugga varje helg. Någon måtta får det vara. Dessutom var det ett körkort jag skulle haft, helst igår, så kanske man ska ta och lägga ner lite tid på körkortsplugg istället.. Om jag nu prompt måste plugga något.....

Nej ni kära vänner. Nu blir det sängen och därmed basta!! ^^ (Bjuder på en försynt liten smiley, hatar inlägg med smileysar, det blir så fult....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback