Ner på CUL.

Ska nu snart bege mig ner på cul.. Introduktionsföreläsningar idag.. Kan vara bra att vara med på, speciellt när man inte fattar ett jota av uppgifterna.. Så hoppas jag blir lite klokare idag..

Måste även dammsuga här hemma idag. Får ett psykbryt när det fastnar saker under fötterna på en när man går barfota. Det är det som är situationen här hemma nu, så snabeldraken ska rastas idag. Annars händer inte så mycket i mitt liv, förutom att jag pluggar 24/7 känns det som. Var jag än åker så har jag ryggsäcken och skolböckerna med, ÖVERALLT! Det kan inte vara nyttigt.. BARA 3 år kvar, bara 3 år kvar!!

Nej, nu ska jag ta en promenad ner på stan i det härliga vädret! Känns som att det börjar bli vår, men som alltid varje vår kommer det bakslag. Bara väntar på värsta snöovädret nu.. Kommer väl i maj eller nåt tokigt..

Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback