Lets dance final i Uppsala..

Här sitter jag i Uppsala, lite tråkigt, men ändå ett ypperligt guldtillfälle att plugga inför den kommande tentan på onsdag!

Jag tänkte jag skulle hålla er upplysta om ställningen i Let´s Dance, just nu efter första dansen (som dansades av Mattias) så står det 36-0 till Mattias.. Eller ja, Claudia har ju inte dansat än, men snart.. Nu är det reklam..

Sitter ju kattvakt åt syrrans katt, Sture. Han ligger här brevid och dreglar. Han gör nämligen det när han sover. Anywho.. Hon bor alldeles intill Ica Maxi, Siba, Lindex, Jysk och systembolaget. Så jag gick på en tur (eftersom det var varmare ute än inne och höll på att frysa ihjäl. Ica Maxi i Hudiksvall kan ju ta sig i brasan, shit vad stort det var!! MASSOR av grejer ÖVERALLT!! Gick bara igenom en snabbis idag (eftersom jag skulle på systemet också!) så imorn vid lunch ska jag gå en sväng till tänkte jag. Ska bl.a. köpa (mer) garn åt mamma. Och jag köpte leggins, för 79:-, dom skulle kostat 130:-.. Nöjd..

Nu ska jag tvätta bort smink, klä om till pyjamas och mys tofflor innan Let´s Dance börjar igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback