För er nyfikna..

Kan jag berätta att jag inte bajsat utanför någon hundägares dörr, det kommer ändå inte resultera i att denne plockar upp sin hunds skitkorvar.. Tyvärr.. Tycker bara det är synd att förstöra en sån fin stad på detta sätt. Hur kul är det att gå ett varv runt lillfjärden när man får leka "inte nudda bajskorv" och skutta sig genom rundan. Det är även många fler som noterat detta problem, förra året skrev flera arga korvhatare inlägg i HT. Men det verkar inte som att hundägarna fattar ändå. Kanske är dom lite "slow minded".. Vem vet.

Iallafall, jag har lite feber idag. Känns inte roligt att sitta på cul då, så jag håller mig hemma. Men ska ändå ta tag i studierna eftersom jag ska till Gävle imorgon på seminarium och då ska dessa vara klara.  Så jag får plåga mig igenom dagen helt enkelt.
Synd, vi skulle nämligen jobba tillsammans med uppgifterna idag men jag får helt enkelt köra mitt race helt själv..

Om ni noterar en massa stavfel så ber jag om ursäkt, det är feberns fel..

Nej, till studierna och en kopp kaffe. Förresten så vore det trevligt om Filippa Lundin kunde kika förbi. Nu har jag ju feber, men jag smittar nog inte längre, så vill du vill jag! ^^ Skicka mig ett SMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback