Ett avslappnande glas vin

Just nu håller vi på att laga mat. Fläskfilé med ädelostsås och sallad blir det. Vill ta i med hårdhandskarna, ska ju ändå på sjukhuset imorgon och man vet aldrig hur det kan sluta, speciellt inte när narkos är inblandad. Så ikväll njuter jag. Lite smått nervös också, man kan ju aldrig vara säker, så ett lugnande glas vin får mig att sova gott!

Så imorgon 7.30 beger jag mig till central op på Hudiksvalls sjukhus.. Ska då göra en gastroskopi under narkos. Får väl se vad dom inte hittar. Tar för givet numer att dom inte ser nåt, dom har inte gjort det på dom andra femtioelva undersökningarna så vad skulle vara annorlunda med denna? Ja, ni kan väl hålla tummarna att jag vaknar igen iallafall. Med alla nerdragningar min vän sjukhuschefen kommit med nu så kanske dom har dragit ner på narkosmedlet, så jag somnar nog inte ens.. Ääääh, nu måste Malin försöka vara lite positiv!

Efter middagen så ska jag försöka sätta mig ner och förklara ögats uppbyggnad och hur vi kan se saker och ting. Har gjort dom andra uppgifterna om lukt/smak och hörseln. Men ögat var lite knepigare. Mycket i ögat ska ni veta!

Nu ska jag äta så jag spricker! Fasta efter 24 och ingen snuuuus varken efter 24 eller imornbitti!!
BYE!

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Hey girl, lite update tack! <3

2010-03-10 @ 15:22:41
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback