Klippning

Ja, förhoppningsvis klipper jag mig imorn. Pratade med min kusin Anna som är frisör och dom skulle förmodligen åka till veterinären med en katt imorn. Gjorde dom det så kunde hon kanske komma förbi hos mig och klippa mig här hemma. Jag håller tummarna både för katten och för att mitt skatbo får sig en omgång imorn! Det är helt sjukt hur sugen jag är på att bara raka av mig håret. Det blir inte bättre av att min käre sambo nästintill gråter när jag säger att jag ska klippa mig kort.. Men vafan.. Bara för att han inte har nå hår.... Tyckte han skulle bli min personliga hårstylist. Blir han det så klipper jag mig inte på 6 år. Men jag tänker fan inte skaffa en frisyr som man måste spendera 2 timmar framför spegeln varje morgon för att få den att se någorlunda ut. Nej, jag vill ha kort!!

Nu ska jag snart krypa i säng. Vi satt i köket och tittade på alla blixtrar till middagen. Fan vad det åskade. Dessutom kom skiten tillbaka igen senare på kvällen. Men det är mysigt när jag är inomhus. Annars kan det gärna ge fan i att åska..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback