30/6 - 10

Ja, snart är juni över. Fy, det är inte långt kvar till jul..

Demon blir större och större. Han är nu 13 veckor och 4 dagar gammal. Plutten min.

Jag jobbar och står i. Igår jobbade jag kväll och önskar att jag inte gjort det nästan. Fy, det var inge roligt att jobba. Men nu ringde dom från bemanningen och hade fått en muntlig förfrågan om att ringa in någon till natten, men dom måste få en skriftlig förfrågan annars får dom inte ta in någon. Så nu väntar jag bara på ett litet sms på min telefon så har man jobb under natten. Om det inte blir ändrade planer på avd. såklart. Hoppas på ett bättre arbetspass om det blir så att jag måste jobba..

Nej, annars händer inte så mycket just nu.. Laddar inför resa till Mantorp park v. 30. :) Gud vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback