18 juni.

Ja, idag börjar dragracingen på Sättna.. Men med min tur så kommer det väl regna hela helgen, så det inte blir någon dragracing för min del.. Fy, hoppas verkligen det blir uppehåll lördag och söndag.

Idag har Demon fått sin 12 v. spruta. Vad duktig han var! Inte ett pip heller! Han fick godis som han smaskade på medan hon gav den så han brydde sig inte särskilt mycket. Skönt. Han fick nog inte veterinär skräck iallafall!

Igår var jag på förlossningen. Och det fanns 1 pat. som det blev kejsarsnitt på. Så då fick jag följa med och titta på. Gud vilken upplevelse. Men dom är inte försiktigt direkt. Dom sliter och drar och ja, det ser groteskt ut! Men det var läckert! :) Kul att få se hur det går till!

Ikväll ska jag jobba på gyn.. Känns inte lika roligt. Har fått en massa turer där. Visst, jag kan avdelningen, men hur kul är det att jobba med gamla tanter när man kan jobba med små små bebisar?! Nej, hoppas dom här första veckorna går fort och att det är mycket på BB så jag kan hjälpa till där. För det känns inte lika roligt att jobba på gyn.. fy..

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback