Varmt!

Nej, vi ska inte klaga. Seriöst, hur många skällde inte som tokar i vintras när vädret var svinkallt??! Alla längtade då till sommaren. Och nu är den här, och det enda man hör är folk som klagar! Nej, jag tycker vi ska ta tillvara på värmen och bara njuta! Själv sov man till tolv, åkte på jobbet till halv två och kom hem nu för en timme sedan. Jag känner att jag kunde ha investerat min tid i värmen lite bättre. Men jag vill ha en lön i slutet av månaden!

Imorn jobbar jag dag, sedan ledig på tisdag. Ons och tors har jag turer på BB. Sedan tror jag att jag har helg. Eller hoppas!

Igår var det crusing i Gnarp. Mycket folk, mycket fylla. Jag och Jörgen åkte ner till Sörfjärden med Demon så han fick se öppet vatten för första gången. Vilken succé! Han tyckte det var skitkul att springa i vattnet så det bara stänkte runt honom. Jagade matte gjorde vi också. Men verkligen roligt att se att han tycker det är kul att bada! Längtar bara till en själv kan ta på bikinin och hoppa i utan att frysa ihjäl!
Sedan fick Demon vara hos svärföräldrarna ett tag medans vi åkte och bytte bil (hade mammas raggare, körde nercabat btw) och gick en sista sväng inne på området. Skjutsade hem bror och vi åkte hem till Hudiksvall. Så vid två inatt var det 22 grader varmt! HÄRLIGT!

Nu ska jag krypa isäng inför nattjobb som sagt! Måste bara berätta att min man diskat idag! :) Underbara man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback