Skönt.

Väldigt skönt var det att få bli klippt idag. Nu har jag rensat ut rejält, har aldrig varit såhär korthårig! Det drar kallt i nacken när det blåser ute.. Men underbart! Speciellt nu när det är sommar och varmt!

Träffade även lilla Greta för första gången idag. Hon är så underbart söt! Världens lock hade hon mitt på huvudet, som var HELT naturilg! Precis som på tecknade filmer!

Imorn blir det att jobba kväll. Sen dag på lö och kväll på sö. Så det blir crusing i Gnarp lördag kväll. Dock blir det en lugn kväll, skönt. Hatar att vara bakfull!

Badade Demon idag btw, fan vad duktig han är! Han bara stog och njöt i badkaret. Så duktig hund!! Skönt att det går bra, så det inte blir krig varje gång han ska bada!

Nej, nu ska jag kika lite på tv innan jag kryper i säng. Varit uppe så sent på kvällarna nu så jag har nästan vänt på dygnet! Inte bra, inte bra!!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback