Vart tar orken vägen?

Ja vart tar den vägen? Håller just nu på att tvätta för fulla muggar. Börjar bli lite nervös inför imorn nu. Måste iallafall ta och städa lite. Har handlat iallafall, så det är gjort. Så jag tänkte ju som sagt dra en sväng med snabeldraken. Och disken som vanligt.

Imorn får älsk pengar. Tur det. Måste köpa något slags "tågkort" så det inte blir så dyrt att åka till Gävle, vet ju inte hur ofta jag måste åka nu framöver. Ooooh vad taggad jag är!

Sedan är det fest på lördag! Kul som tusan! Men jag tar det nog lugnt, vill inte ha nå bekymmer med magen! Jag får dricka sakta!

Nu ska jag diska lite och plocka undan innan jag ska ner till mitt kära tvättberg igen!

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Ja men jag hör av mig efter vi har ätit och se om jag kan komma upp en sväng :D Puss

2010-01-25 @ 16:36:21
URL: http://filippalundin.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback