Tråkigt

Jag har så tråkigt.. Vet fan inte ens vad jag skrev i förra inlägget. Får be om ursäkt, smärtstillandet som talar..

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sedan blir det en promenad till ICA för att inhandla diskmedel mm. Kan inte skylla på att jag inte har diskmedel längre.. Det börjar lukta illa i diskhon!

Katterna har rivit sönder tapeten i hallen. KATTJÄVLARSHELVETEIDIOTFANSKAP!!! Så lite ättika senare stod dom där och kraffsade surt för att bli av med doften! Ska ni fan ha era jävulskap!

Nej, duschen var det ja, sedan ica. Skulle även vilja börja träna igen, men det är inte roligt att träna helt själv. Undrar vad det kostar att "hyra" en personlig tränare? Skulle verkligen behöva en sådan tror jag. Eller kanske någon villig och snäll själ vill hjälpa mig? Jag betalar inte bra, men det kan bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback