Trafikskolan and back..

Blir galen på dessa tester som man ska klara av innan man får göra uppskrivningen.. Jag har inte ens klarat av A delen.. GAAH! Jag är för dum för att få körkort..

Iallafall har jag och S.Edwardsson varit på teori nu på trafikskolan. Ganska bra tror jag att gå på lite teori, att få en chans att plugga lite extra! Nästa vecka skulle vi prata om människan. Så istället för att läsa Stieg Larsson ikväll blir det körkortsboken. Måste ändå plugga för imorgon bär det ner på stan igen för att sitta vid datorn.. Ska tamefan klara A-delen denna gång! Även att man bara fick göra 2 tester per dag, men det fixade vi till nu så nu får jag göra obegränsat antal / dag. Jävligt skönt. Då kan jag titta vad jag hade fel på och så kan jag läsa lite på det och sedan göra om det samma dag. Så håll tummen för mig imorgon att jag klarar det! Gör jag det kanske jag tar en tur förbi Fippa på en kopp kaffe, för att fira liksom.. Förutsatt att hon är hemma alltså. Går inte in dit om ingen är hemma. Sätter igång kaffebryggarn liksom! Haha..

Nu ska jag se lite på tvn.. Sedan blir det en tidig kväll för min del.. Hoppas att katterna kan ta det lugnt ikväll så man kan sova utan att dom helt plötsligt flyger upp i ansikten på en och gör en "riv"sladd därifrån.. Har hänt några gånger ska jag tala om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback