Tokig!

Jag blir tokig på att sitta och vänta på inlägg på dom där gravidbloggarna. Har 3 som jag följer men alla uppdaterar så sällan. Och jag tycker det är så spännande så jag vill helst ha ett inlägg per timme! Men jag förstår att dom inte bloggar så mycket, skulle nog inte jag göra heller, men det är så frustrerande att vänta. Och när det gått ett dygn tänker man att nu har dom åkt in men efter några timmar så kommer ett inlägg.. Ooooh så spännande.

En väldigt väldigt väldigt psykiskt tung dag idag. Jobbit som tusan helt ärligt. Men jag hoppas det går bra, ville nästan inte gå hem, hade kunnat jobbat ett pass till, bara för att finnas till hands. Usch vilken dag. Är helt tagen, har inte kunnat äta annat än en yoghurt till lunch, så nu tog jag en risifrutti. Men det är totalt kaos i magen. Inatt vid halv ett hade jag så ont så jag stod lutad mot köksbänken och svajade i sidleds för att distrahera hjärnan och försökte andas. Visst funkade det lite, men smärtan är mer intensiv nu än hur den har varit. Det är så jobbigt..  Ska sova en stund, som vanligt. Känner på mig att jag kommer sova resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback