Sockerkaka! ^^

Håller jag på att baka nu. Den står i ugnen, så Filippa. Någon måste äta upp den! Host host.

Igår var vi på turné till Njurunda. Åkte och hälsade på Danne och Helene, fast Helene jobbade. Men barna var hemma, söta Caroline och lilla Josefine. Vi käkade lite chips och godis och glodde på Småstadsliv för typ, 32 gången. Men lika kul varje gång!!

Har iallafall lämnat studieförsäkran nu, så jag får förhoppningsvis mina pengar den 27. Hoppas det iallafall, så jag har något att betala med när jag beställer hem alla böcker jag kommer behöva. Fan vad taggad jag är! Kommer bli så skönt att plugga, tro det eller ej, men jag kommer ha något att fylla mina dagar med! Nice!!

Försöker även hitta ett skrivbord till sovrummet så jag kan stänga in mig och plugga. Där jag kan ha alla böcker och ting som kommer behövas! Så om ni har något över kan ni väl fan lämna en kommentar!? SNÄLLA!!

Ikväll blir det lasagne till middag, blir en sen middag eftersom sockerkakan tar upp platsen i ugnen och köttfärsen fortfarande är frusen. Men det gör inget med en sen middag på en lördag!
Nästa vecka är det partey som gäller! Fan vad skönt att få gå på systemet!

Nu ska jag titta till sockerkakan, men nu vet ni iallafall vad som händer här hemma! PS. Har faktiskt diskat också!! En eloge till Malin!! Tycker jag.. DS.

Kommentarer
Postat av: Helene

Tyvärr så jobbade jag som vanligt :( Det var synd. Hade vart najs o träffa er, var ju ett bra tag sen ;) Men vi kanske kan ses nån gång... Ha det bra ;)

2010-01-24 @ 15:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback