Snart, snart

Fyller jag 20! Shit vilken upplevelse! Just nu ( och har varit i ett år ) så är jag liksom mitt i mellan snus och alkohol.. Vilken jävla pissålder egentligen! What´s the point?! Jag får köpa starksprit på krogen men inte på systemet. Det har väl att göra med att dom kan neka mig att köpa mer alkohol om dom anser att jag är för full.. Men ja.. Kontrollerande på nåt vis... Ja, snart är det slut på dessa tider också! Vad har jag sen att se fram emot?! Har ju ingen såndär "ålder" kvar, utan nu är det väl bara körkortet som ska ner i plånkan.. Usch, vad mycket som ska ut ur plånkan först!

Ja, vad ser man egentligen fram emot efter 20.. 40?! När man har levt halva livet och vet att om, om det går vägen får jag leva 40 år till! Men då ska det fan gå bra också! Förstår folk som får "fyrtio-års-kris".. Kan ju meddela att sedan jag var, låt oss säga 16 på en höft, så har jag haft ångest och panik över vad jag gör av mitt liv! Tänker liksom "jag är ung en gång, aldrig mer", "det är så mycket jag vill göra!" och nu liksom ska jag spendera 3 år i skolbänken igen! Tre år är sjukt lång tid. Har varit tillsammans med älsk i 5 år nu. 6 år i juli.. Shiiit.. Nä, nu kommer ångesten igen.. Nu får det vara bra!

Har för er information stått och fyllt sådana där pasta rullar, som finns att köpa, med köttfärssås. Fan vad duktig vi har blivit på att laga mat nu för tiden. Tänker framåt av någon anledning. Kan bero på att pengarna har sinat på kontot så jag inte har råd att köpa lunch på jobbet. Dessutom såg vi "mannen, myten, legenden" ( han jobbar på sjukhuskiosken och tror han äger stället, en ordentlig sprätt!) på krogen i lördags... Och man har ju hört hur dom hanterar maten där nere så, neeeee, matförgiftning är inget jag är speciellt sugen på..

Nu ska jag somna på soffan som vanligt... Måste fan köpa en tv till sovrummet!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback