Sista dagen på öron..

Och vad händer?! Jo jag vaknar klockan 10... Det är sååå typiskt mig... Vaknar av att dom ringer från jobbet, men jag hinner inte svara. Tittar på telefonen, 10 missade samtal från jobbet. Bra tänker jag, bra.. Ringer iallafall upp och dom är ju såklart oroliga att något hänt. Men jag sova bara. Jag förstår inte hur det går ihop?!! Varför vaknar jag inte när dom ringt 10 samtal + alarmet på min telefon + alarmet på älsks telefon.. Nä, jag får inte ihop det.. Har ju bakat tårtor och allt som jag skulle ta med imorse. Men jag åkte iallafall ner på jobbet, där var det så lugnt så dom tyckte att jag kunde åka hem igen. Jag stannade och fikade och fick till och med paket. Dom hade letat en väckarklocka (eftersom jag sov över igår ocskå) men inte hittat någon som låter tillräckligt.. Dom är för roliga! Det känns väldigt tråkigt att sluta, vill helst stanna kvar, men jag ska ju börja plugga. Kommer iallafall gå och hälsa på dom! Helt klart!

Idag ska doktorn ringa.. Tji fick jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback