Promenad.

Idag har jag varit duktig! Först klev jag upp runt halv elva(!!) och duschade. Sedan kom min Fippis förbi och vi drack kaffe och snackade skit. Åkte med henne ner på sjukhuset. Gick upp på öron och hämtade faten sedan jag tog med tårta förra veckan. Snackade lite skit där med. Gick sedan ner på stan och kikade lite. Färden fortsätter mot trafikskolan där jag sitter en timme och gör lite tester. Lämnar en lapp om att jag vill boka körlektion och går sedan på Hemköp och ska handla. Köper wienerbröd till kaffet och snus till älsk. Kanske att det slank med en liiiiten godispåse också. Skulle sedan utmana mig själv om att hinna med bussen som går halv fyra från centrum. Skulle aldrig hinna gå på stationen utan jag satsar järnet och joggar till sjukan igen. Men när jag är 30 meter från busskuren kommer bussfan och kör förbi. Efter lite tandagnisslan så tar jag mig i kragen och börjar gå hem. Ingen lång sträcka direkt men en jävla mördarbacke på sluttampen. Går in på Ö&B och handlar lite städattiraljer och smörgåsar. Kämpar mig sedan upp för den förbannade backen som gör att man vill lägga sig ner och dö när man kommit halvvägs.. Överlever kampen och kommer hem. Gör en gooo macka och tar med kaffe och wienerbrödet till soffan. Sätter mig här och moler i mig allt. Så var den promenaden ogjord. And it feels good!!!

Nu ska jag lägga mig en stund. Helt slut körd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback