Onsdag..

Nu är det bara 13 dagar kvar till min födelsedag! Bara så ni vet tänkte jag!

Här hemma blir inget gjort. Hade världens planer för idag, men när man vaknar 12 så hinns inte ens hälften med. Trafikskolan får bli någon annan dag. Jag kommer aldrig få mitt körkort.
Snart kommer älsk hem och då ska han ner på stan igen. Jävla arbetsförmedlingen att krångla till det med papper och shit. Sedan kanske vi går en sväng på stan. Får se. Har lite mys sådär!

Drömde för någon natt sedan att jag var miljonär. FAN vad jag shoppade! Kan man kalla en önskedröm!

Filippa, jag ska fylla på "nallen" idag så sen hör jag av mig! Skulle verkligen vilja sola lite, men jag behöver hjälp med dörr jäveln. Kanske dom lagt ner solariet? Slog mig nu. Ja, det tittar vi på, annars får vi väl sola på stan då! Jag vill ha färg! JAG RINGER DIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback