Nycklar kan vara bra att ha, eller?!

Jo det kan ju det om man vill komma in i lgh.. Jag börjar halv åtta, åker med sju bussen på morgonen. Imorse vaknade jag inte förrän ungefär halv sju så jag var sjukt stressad, och självklart springer jag ifrån nycklarna! Älsk börjar halv tio, åker härifrån (till Söderhamn) halv nio ungefär. Mina nycklar ligger på en skänk som vi har i hallen. Han står, helt ärligt, och funderar på vems nycklar det är.. Han kopplar inte att det är mina. Jag menar, hur många har nyckel hem till oss då?! Iallafall så kom han ju då inte förbi med dom heller utan när jag slutar så letar jag som fan efter dom men hittar dom inte. Kom då på att jag hade glömt dom hemma. Som tur var hade jag inte gått till bussen än utan stannade i sjukhus entrén.. Hade väl en känsla av att något fattades. Så jag ringde min vän Filippa för att höra om jag kunde komma dit. Iallafall gick det inte, vill inte nämna varför utan hennes tillåtelse. Det var även hennes man jag pratade med. Han, envis som han är, insisterade på att skjutsa mig till Maria, men då jag inte fick tag i henne så fick jag skjuts till min morbror istället. Hans kommentar var bara : " Det är fan 20 minus ute, du kan inte gå nu!!!".. Inte särskilt långt att gå, tar kanske 5-10 minuter. Men jag skulle ringa om jag behövde skjuts, så jag skulle ringa och säga att jag inte behövde det, men då hade han åkt redan. Så iallafall, tack för skjutsen! Och Filippa, vi hörs av!

Köpte ett grav test idag... Usch.. Roligare har man ju varit med om. Har mått VÄLDIGT illa i någon vecka nu och magen känns hård och spänd så jag tänkte att nu är det kört. Har även glömt att tagit mina minipiller ett x antal gånger, och ni vet.. Det ena leder till det andra, blommor och bin, when a man loves a woman.. MEN, som tur är så var det negativt. Fick nojja en stund och tycktes mig se ett svagt blått streck, men älsk såg ingenting så jag får lita på honom. Vore ju min tur att bli på tjocken nu när jag kommit in på ssk utbildningen och börjar den 25.. Skönt att så inte var fallet. Skulle jättegärna vilja ha barn, men liksom, inte när jag ska plugga. Barnen får vänta minst 3 år till!

Nu ska jag sova på soffan. Helt slut, brukar ha tagit minst en tupplur vid den här tiden. Men imorn är jag ledig och får sova ut länge!! Najjs bajjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback