Morrn!

Idag är det städdag här på Blockvägen. Det är det iof varje dag, men idag ska det städas lite grövre. Ska ha allt städat och klart inför tisdag. Så jag slipper tänka på det, kommer ha huvudet fyllt med information imorn efter första skoldagen.

Mormor och morfar ringde nyss, dom ville att jag skulle följa med på bingo. Men jag har tyvärr tvättid idag, och snålt med pengar. Men dom skulle bjuda mig sa mormor. Men jag känner att jag inte orkar. Tyvärr. Men nästa gång!

Ja, den här kåthelgen har tagit musten ur mig! Haha. Kanal 5. Bäst..

Ååh är så taggad inför imorgon. Sedan dagen efter fyller man 20 och får gå på glasbanken! Perfekt!

Nu ska jag klä på mig och börja plocka här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback