Katterna är gratis!

Utifall ni är intresserade. Dom har härjat och haft sig, vält heela matskålen med torrfoder så det ligger mat över hela köksgolvet. Dom har rivit ner kulor i julgranen och rivit ner saker får vardagsrumsbordet.. Jag blir så trött. Dessutom, som om det inte var nog med att katterna har damp, så krånglar magen som vanligt. Tur att jag är ledig iallafall.. Så nu när magen har krånglat över en timme så är jag så trött så jag håller på att somna sittandes. Som vanligt när den börjar. Så jag ska lägga mig under täcket en timme och försöka vila upp mig igen.

Det är iallafall -20 ute och inne är det nog inte mer än 18 grader.. Fy vad less jag blir. Jag vill ha en braskamin!! Elementen går för fullt men det är inte tätt vid fönstren så det drar kallt exakt hela tiden. Ställer man ljus i fönstren så slocknar dom nästan av draget! Och det ska man betala 5000 i månaden för.. Hmmmpf..

Sova var det ja. Hoppas jag vaknar på bättre humör igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback