Jobbig natt..

Inatt var en jobbig natt. Hade ont, mådde illa och kunde absolut inte sova.. Så jag gick upp och lade mig på soffan, vill ju inte störa älsks nattsömn när han skulle upp imorse också. Sedan vaknade jag nu, eller ja, för en halvtimme sedan..

Har plockat undan allt skit på vardagsrumsbordet för att jag ska kunna sitta och plugga. Ge mig ett skrivbord!! Och en städerska.. Hemmet har absolut inte åtgärdats på över en vecka.. Ni förstår ju själva då. Så ikväll efter att jag har pluggat och gjort klart skoluppgifterna så ska hemmet få sig en omgån! Imorn ska jag dessutom till Gnarp på förmiddagen och på kvällen ska vi ha ett kalas! Så det måste göras idag!

Nu ska jag börja läsa igen, och dricka mitt kaffe. Skriver mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback