Jobb!

Hemma efter en tuff dag. Saknar öron nu! Även om det var stressigt så var det klart när det var klart liksom. Man går hem på eftermiddagen och då är allt klart! Man kan verkligen släppa jobbet när man kommer hem när man jobbar på mottagning.

När jag ändå är i farten så fick jag 2 turer till på 7D. Imorgon kväll och söndag dag. Skönt att få jobba lite! Känna att man gör något vettigt!

Vi var på ICA Maxi och handlade lite nu när jag slutade och jag förstår mig inte på människorna där. För det första så är det en person som tvärstannar när hon kommer innanför dom där "grindarna" som finns på nästan alla affärer. Så vi fastnar typ mellan en av dom där och hon står bara kvar. Ärthjärna ville jag bara skrika till henne och peka finger.  Ju längre in i butiken man kommer desto fler mörthuven stöter man på. Folk som går framför tvärstannar så man råkar trycka in vagnen i hälsenorna på dom och ja, det tar aldrig slut. Eller så lämnar dom vagnen mitt i en gång (helst på tvären) och springer efter nåt på en hylla 3 avdelningar därifrån så man får liksom brotta sig förbi med sin egen vagn.. Nä, det finss en miljon saker att klaga på folk, men inte faan kommer det bli nå bättre för de..

Nu ska jag lägga mig på soffan. Orkar nästan inte ens sitta upprätt, varit vaken sedan fem imorse och världens håll i gång heeeela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback