Jaha..

Efter mitt inlägg somnade jag och vaknade runt fem.. Hmmm.. Undrar om jag kommer sova inatt.. Iallafall kom gubben hem en timme tidigare och jag hade tänkt flirta med honom att vi kunde åka på ICA och köpa godis. Jag tyckte han kunde ringt när han åkte men icke.. Måste även ha mjölk.. Så i ren envisa så tänker jag inte gå ner och köpa någon mjölk.. Det är liksom -24 grader och INNAN jag klär på mig och stegar ut för lite mjölk.. Nää.. Har även kyckling vi ska göra idag med ris, men det blir nog jääävligt torrt för vi har ju som sagt ingen mjölk att göra någon sås på. Det får han upptäcka själv!

Är inte ett dugg sugen på någon mat, bara godis som gäller för mig. Men i -24 så går jag inte ut för lite godis. Då kan jag hellre vänta till imorn! Kanske gubben tagit sitt förnuft till fånga då och inser att vi måste handla.. Man kan ju alltid hoppas. Han går bara i skola halva dagen imorn och är ledig på fredag.

Nu ska jag sura över godiset på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback