I en annan del av Köping + Scream.

Min kväll är räddad. Mitt i min ångest över att inte jobba på öron längre, som naturligtvis infaller på en söndag så skiner det mörka upp! I en annan del av  Köping startade ikväll och sedan Scream på femman! Nice! Kvällen blev inte så kass ändå!

Har som sagt inte så mycket att se fram emot imorn, utom att byta lite gardiner och småpyssla lite så. Hade hellre gått och jobbat! Älsk börjar imorn halv sex, så han kliver upp fyra! Stackarn! Jag får iallafall sova!

Ska ta mig ett glas juice, dille på det nu. Jag har mina perioder! En riktig periodare!

Filippa; Kaffe eller så imorn!? Skulle behöva lite hjälp med gardinstängerna. Bara jag som har cp-långa fönster? Går ju inte att byta skiten själv! Men ja, till saken, hör av dig om du blir kaffesugen. Vi skulle ju fan ses förra veckan, vad är det för fasoner!? PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback