Hejhopp!

Här sitter jag, vaknade runt tolv. Fortfarande iförd pyjamas.. Som vanligt. Nu är det bara 2 dagar kvar till skolan börjar. Fan vad nervigt det börjar bli! Jag kan inte fatta det heller, jag kommer vara sjuksköterska om exakt 3 år! Sick! Sedan vet jag inte vilken inriktning jag ska välja, har funderat lite.. Barnmorska, ambulansförare eller IVAsköterska. Det är väl dom 3 jag kan tänka mig. Men sedan om man klarar av pressen som t.ex. ambulansförare, det vet jag ju inte förrän jag har provat. Svårt att säga innan liksom. Men barnmorska är något som ligger högst på listan tror jag, än så länge iallafall.. Precis som syster!

Sitter och tittar på Mr. Bean nu också. Jävla idiot! Klarar inte av att titta på karln! Skäms ögonen ur mig!

Nej, ska ta och klä på mig, och köra en runda med snabeldraken. Älsk har lekt med missarna idag. Gett dom kattmynta.. Så det ligger kattmynta över hela köksgolvet.. Sedan ska jag göra den där kära sockerkakan jag skulle gjort i förrgår. Måste köpa ströbröd bara! Funderar även på pannkakor till middag!? Vad tror ni om de?! Längesedan man åt det nu.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback