Haha

Kom och tänka på julafton, när jag fick en iPod av min man. Jag var toknöjd och helt extas över att jag måsta ladda den med musik och film! Sagt och gjort och medan den laddades satt jag och läste i instruktionerna. Där hittar jag en text där det står att batteriet i iPoden är förinställt och enbart kan laddas ett visst antal gånger. Sedan måste man byta ut batteriet eller köpa en ny iPod. Men vilken besvikelse liksom! Var tok nöjd och sedan visade det sig medan jag laddade skiten också att ja, säg att jag bara har 200 gånger kvar att ladda den.. Så nu snålar jag verkligen på laddningarna. När batteriet är helt dött och det inte går att starta den, då laddar jag! Haha, men undrar hur dom kan få göra så liksom. Enbart för att folk ska köpa nya eller byta batteri. Det stod även att man var tvungen att lämna in den på en verkstad för att byta, och då tjänar dom säkert inte lite pengar heller.. Haha.. Snacka glädjedödare!!

Appropå glädjedödare så håller grannen på att poppa igen. Ringa störningsjouren på oss som inte ens spelade musik alls nästan och sedan poppa trumhinnorna på oss med hennes jävla bas.. IDIOT! Btw, hon är en tönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback