Girls night out!

Japp! Ikväll blir det tjejkväll hela kvällen som sagt! Blir nog även utgång, men jag ska fan ta det lugnt! Ska INTE hamna på akuten inatt! Jag har fortfarande inte kommit in i duschen än, men nu så. Halv sju ska vi vara hos Maria, och ska handla lite småsaker först. Så nu måste jag hoppa in i duschen.

Älsk blir hemma själv ikväll med missarna! Men det överlever han nog! Han är tålig min gubbe! ♥

Har fortfarande inte fått någon rapport från kopparcup (handbollscup för er som inte vet) och jag har ringt 3 gånger tror jag! Fan va arg jag blir! Lika bra att jag inte är där! Jag blir bara så elak varje gång. Är det inte att dom är för slöa så är det domarna som är dumma i huvena eller så spelar motståndrarna fult. Tur att man som publik inte kan bli utvisad!

Nej, göra mig klar var det ja! Hmm.. Och smärtlindra!

Skumpan åker med till Maria!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback