Girls night out - the conclusion..

Jag och Filippa kom hem till Maria runt halv sju, sju tiden någon gång. Där hade hon gjort iordning hemma gjord pizza. Gött. Vi satt och snackade skit, surrade lite. Sedan skulle Marcus komma förbi och äta. När han kom började vi äta, det var gött. Efter maten flyttade vi oss till vardagsrummet där vi pratade ännu mer skit och drack lite alkohol. Väldigt trevligt måste jag säga! Har inte sett Marcus sedan studenten (och nån snabbis i sjukhus korren, typ 2 sek..) så att träffa honom och snacka lite var roligt! Runt tolv ringde vi våran chaufför, Filippas karl Tobbe! (Kör som en dåre för er som inte vet, ber för mitt liv varje gång...) Iallafall överlevde vi färden ner på stan, som tur var, och då börjar det eviga tjafset om VART vi ska! Maria propsar på August så vi gick dit. Innan vi skulle betala in oss så tog vi en titt på dansgolvet... Tre pers (killar) stod och dansade. Vi tvärvände och gick mot Stadt. Där var väl medelåldern 12 ungefär. Tillslut gick vi mot Bockarna, där det var proppfullt! Det brukar det inte vara på en lördag. Men nackdelen där var att det var rockkväll.. Men det fick duga. Vi hade liksom Manis Sportbar eller Skutan kvar att välja på.. Dit går stans hoboes och vägra sitta där med fölk med en medelålder på 75... Vi köpte några drinkar av min gamla svenska lärare (nice att träffa henne igen!) och satte oss. Massa fulla människor.. Ångesten kröp sig på ett tag. Upprepade mantrat i mitt huvud: "jag ska inte vara bakfull imorn, jag ska inte vara bakfull imorn".. Btw så var nästan hela min gamla klass där också. Shit va längesedan man såg dom liksom! När det var en kvart kvar till stängning så gick vi ner på dansgolvet och rocka loss. Det spelades en "dansbar" låt under kvällen, resten var det bara att hoppa och headbanga till! Men jag hade iallafall skitroligt! Två åkte vi hem med Tobbe igen. Bad en gång för mitt liv, han körde lite lugnare faktiskt! Kanske för att snuten var ute och cirkulerade med pikébuss och skit. Kom iallafall hem helskinnad och levandes, höll på att ramla och slå ihjäl mig utanför porten istället eftersom grus är överskattat! När jag kom in så körde vi igång stereon på högsta volym.. Nää.. Skoja bara. Jag gjorde mig klar för sängen och matade kissarna. Tömde också skitlådan vilket var helt onödigt. När jag höll på att tömma den så sätter sig kattjäveln och skiter på golvet. Inte att han kunde knipa eller så, neeeeej.. Ja, nu är det tömt iallafall.

Jag mår helt underbart prima idag! Med tanke på att jag var ut igår. Har aldrig mått såhär bra nångång! Wonderfull!
Nu ska jag klä på mig och övertala älsk att vi ska dra på donken! Jag hade ju trotsallt kunnat varit bakfull och då behöver man lite skräpmat!
Tack för en trevlig kväll mina vänner! Det ska vi göra om! Jag fyller btw 20 snart! Då jävlar ska jag nog satsa på att inte må bra dagen efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback