Gaaalen..

Usch vad trött jag är på att sitta hemma nu när allt är fixat här. Vafan ska man göra nu då? Ååååh, tur att skolan börjar snart.. Då kommer man väl klaga på att det är för mycket att göra! Jag får väl ägna mina dagar åt bloggen helt enkelt..

Skulle ha varit ner på ICA också. Får väl ta en promenad dit när älsk kommer hem. Han är nog inte villig att gå med mig men det är han som har pengarna! Lika bra att jag köper snus nu, annars får jag sitta och vara utan imorgon tills han kommer hem.

Nästa vecka är det lön. Får lönen för december då, sedan får jag 10 000 från CSN i början av februari, älsk får sin stämpling och bensinersättningen. Det kommer bli en fin fin månad december, så mycket kan vi konstatera! Men det kommer behövas, måste förmodligen köpa böcker, block, pennor och allt annat till skolan. Sedan har jag fått räkning från tandis, katterna ska kastreras och bara där har vi 2 tusen. Kreditkortet ska betalas av (det mesta iallafall) och en hel del fler räkningar... Men det löser sig nog. Nån lite slant ska väl bli över.

Ja, jag kan iallafall konstatera att det inte finns någon i denna stad som har tråkigare än vad jag har just nu. En tupplur på soffan står på tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback