Första seminariumet avklarat!

Då var första seminariet avklarat. Lite nervöst, men ett helt ypperligt tillfälle för att se till att man gjort rätt m.m inför en examination/tenta. Och det gick bra! Sedan efter seminariet satt vi kvar en stund och tittade igen lite uppgifter m.m.

Ja läkaren ringde idag. Eller ja, till mamma.  Han skulle skicka en remiss IDAG sa han, jag fick välja mellan Huddinge sjukhus eller Uppsala då. Valde jag Huddinge fick jag stå för resor själv, men valde jag Uppsala, stod dom för det. Vad väljer man?! Så han skickade, FÖRHOPPNINGSVIS, iväg en remiss till Uppsala idag  och han sa att han skulle skriva på remissen att jag skulle få komma inom en snar framtid. Hoppas bara att det INTE krockar med nå utbildnings tillfällen, vill inte släpa efter med någonting!! Ja, men samtidigt vill jag inte må såhär.

Jag kommer inte ens ihåg vad som sas på seminariet idag. Måste koppla av lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback