Forget it..

Okej, glöm vad jag sa om att jag mår bra idag.. Det varade en stund!

Självklart har jag inte smärtlindrat ordentligt och då får jag ju känna på.. Man får vad man tål sägs det, men nää..
Jag tog inge smärtis igår när jag skulle dricka och jag tog inge förrän nu eftersom jag är väldigt petig med alkohol och just denna medicin. Med tanke på att mixen av denna sort och alkohol kan resultera i andningsförlamning, vilket kan leda till döden, så chansar jag inte.

Har iallafall tagit nu och hoppas på att det värsta släpper.. När det är som värst gråter jag, för jag orkar inte. Kan ju lova att jag kommer klara av en förlossning uuuutan problem. Smärta är något jag är van vid nu och kommer nog stå ut med den ganska bra...

Nu ska jag lägga mig en stund till tabletterna börjat verka. Sedan ska jag på ICA en snabbis, måste ha snus. Snusade nästan en hel dosa igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback