Dag 3.

Idag har jag och min grupp suttit på biblan och pluggat från 10 - 16. Med en timmes lunch mellan. Men det var jätteskönt att träffas och verkligen komma igång med arbetet! Så nu är vi väl förberedda inför seminariet imorn!
Träffade även Filippa idag, alltid lika trevligt! Fick skjuts upp på coop och blev 1500 kronor fattigare, hämtade ut min kurslitteratur. Men det känns skönt att ha böckerna nu. Bara 2 som fattas! Men ska kila förbi sjukhus biblioteket imorn för att kolla om böckerna finns där. Hoppas hoppas...
Köpte även massa mappar, pennor m.m idag. Då är det klart. Det enda som fattas nu är mitt skrivbord.. Vill ha ett i sovrummet så jag kan stänga dörren. Att plugga med 2 nyfikna katter är inte så lätt...

Imorn är det som sagt seminarium mellan 9.30 - 12. Ska vara på CUL typ 9 för att kopiera lite papper m.m.. Prata ihop oss lite. Lite nervöst såhär första gången. Men det går nog bra. Sedan ska vi sitta kvar en stund för att börja på nästa uppgift.

Nej, nu måste jag gå och duscha, ska sedan sova. Trött som få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback