Dag 2.

På något konstigt vis kändes det som om jag inte gjort något annat när jag klev på tåget imorse. Det var liksom en självklarhet. Lika när man promenerade in på högskolan. Det var bara så, helt självklart! Det kanske är ett bra tecken!? Jag menar, att man redan känner sig så hemma i det hela, även om första kursen suger kamelpung, att det känns som att man aldrig har gjort något annat. Jag menar, jag hade gjort det en gång förr, det var ju bara dag 2.. Ja, lite lustigt kändes det iallafall, men som sagt, det kanske är ett gott tecken??!

Idag btw fyller man ju 20. Så imorn blir det en snabbis inne på glasbanken! Nice, förr har man inte vågat gått in där, inte ens när mamma skulle handla. Vet inte varför, men man vill inte bli förhörd på hur gammal man är m.m. Men nu kan jag vistas där inne lagligt! Skönt!

Ja, något mer intressant händer väl inte idag. Besök och så får jag på lördag. Får även paket då! Wihoo!

Ska nu sätta mig och gå igenom lite lagar och förordningar. Ska ner på bibblan imorn med mina kurskamrater och plugga. Ett grupparbete vi håller på med, så därför. Sedan ska jag försöka hitta lite litteratur också, så man slipper köpa. Men vi får se! Ska även träffa hjärtevännen Filippa imorn! Vi ska ta en fika och hon skulle gå lite på stan, så jag följer så gärna med. 12 000 i lön + 10 000 från csn, känns nice. Fast jag vet att pengarna försvinner fort. Men ska bli kul att ringa telebanken imorn och lyssna, 22 000 på kontot, så mycket pengar har jag aldrig haft! Men jag ska hoppa in i duschen en sväng först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback