Chocken har lagt sig.

Tror jag, iallafall lite. Har läst igenom lite i boken, rättare sagt börjat tittat på studieuppgift 3. Känns som att allt går från klarhet till klarhet på nå vis. Känns som att man börjar komma in i det hela nu. Får bara hoppas att jag inte missar så mycket när jag ska ner till Uppsala, får hålla jämna steg utanför gruppen. Sedan hoppas jag att jag inte blir där så länge, och om det ändå blir så, hoppas jag att jag få "permission" för att åka på seminarer m.m.. Vill ABSOLUT INTE hamna efter med NÅGONTING nu i början, när man knappt fått in tekniken. Då kan man nog se sig själv som körd senare. Det jag också hoppas är att dom där i Uppsala hittar något "botbart" fel på mig, så jag slipper alla dessa sjukhus framöver! Eller iallafall t.ex. en behandling som lindrar symtomen. Så jag kan jobba på! Vill ju ABSOLUT INTE missa något, vill orka köra på!

Nu ska jag iallafall gå i säng. Har betalat en massa räkningar. Känns skönt att ha det gjort tidigt, så när allt det är betalt så vet man hur mycket man har att röra sig med sen. Vill ju t.ex. ha ett skrivbord.. Verkligen. Det går bara inte att plugga med 2 katter som är uppi en hela tiden och dessutom lägger sig på böcker och skit. Blir galen. Vill dessutom kunna stänga om mig och vara ifred.Så det är något jag vill lägga pengar på nu! Så nu är det bara några små summor kvar att betala. Plus studentlitteraturen som kommer som faktura sen då. 500 kronor. Som jag fick beställa extra för att den inte finns att låna någonstans! Men men, får sälja dom senare då. Är bara så att man måste ha den, annars klarar man ju inte uppgifterna. Sura smällar man får ta!

Imorn är det egenstudier. Alltså ska gruppen inte träffas. Så vi får se hur det går. Annars har man ju kunnat reflekterat med dom andra och löst uppgifterna så. Nu hänger det på en själv. Men det ska nog gå bra tror jag!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback