Blogg.se är inte lite segt heller

Det är mycket segt.. Om man får säga så.

Idag, eller ja, på eftermiddagen blev det lite gjort här hemma. Bytt gardiner i köket och sovrummet. Ska byta i vardagsrummet imorn. Måste även skruva fast det satans fästet till gardinstången i köket. Skit väggar. Trots plugg så åker skruven och pluggen ut. Prupp..

Nu ska jag tvätta trynet. Leta reda på någon bra rulle man kan glo på tills man somnar. Måste även vattna blommorna i vardagsrummet. Hur kan man döda lika många blommor som jag gör!? Vad gör jag för fel? Tur jag inte ska utbilda mig till trädgårdsmästare. Fast, sjuksköterska... Hmmm.. Då är det människor..

Fick även tre (3) förfrågningar från timepool om jobb på 7D idag. Jag svarade JA på alla tre (3), men hur många tror ni jag fick!? Inte en enda!! NOLL!! (0)... Sist jag jobbade på 7D var natt, för typ minst 3-4 veckor sedan.. Undrar vem som fick det passet då.. Någon som jobbat mindre än mig? Då får dom det roligt imorn! Huh, ska fan säga ifrån mig den där skiten, den har hållit på sedan september eller oktober och jag har inte fått EN ENDA tur genom den där. Senaste passet lovade min faster mig. Humor, humor I say!

Inget på detta jävla sjukhus funkar. Helt plötsligt håller jag med SÖTSVANTELÖNNBARK/LÖNNMARK/LÖNNDAHL... Vet inte vad han heter i efternamn, men SVANTE heter han iallafall! Det vet jag! Han tycker iallafall att sjukhuset ska läggas ner, tycker jag med!

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Nej inte så hårda ord Malin. Tänk på mig, då blir jag ju arbetslös...

Sen är jag jävligt kaffesugen. Så imorgon kanske skulle passa bra när jag har vaknat, eftersom jag jobbar natt så vet jag inte när det blir. Men jag kanske kan höra av mig om du inte har annat för dig :p Puss

2010-01-12 @ 00:58:18
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback