4 dagar kvar!

Japp, fyra dagar kvar tills man är 20. Nice! Sedan går allt utför! Ingen mer ålder att se fram emot. Sen vill man sluta fylla år!

Idag hade jag tänkt att åka ner på trafikskolan, men då jag inte klev upp förrän typ elva halv tolv och körskolan stänger halv tre eller tre idag (tror jag) så kändes det onödigt. Jag ser till att plugga hemma istället, så kanske jag klarar det där testet någon gån. Får se hur mycket jag hinner vara där till veckan. Jag hoppas jag inte blir heela dagarna i Gävle, utan förmiddagarna bara.

Ja, det ska iallafall plockas undan här hemma idag. Dammsuga och torka golv. Så skönt när det är gjort! Ska även byta gardiner i vardagsrummet, har fortfarande julgardiner! Så det är vad som står på schemat idag. Ska även plugga lite körkort som sagt.

Nu ska jag klä på mig, klockan är två och jag sitter i pyjamas! Älsk kom hem vid tolv också, förvånad blev jag iallafall! Han skulle inte komma hem förrän typ tre, men det var en trevlig överraskning. Får se vad vi gör för mat idag, har inte ens tagit fram något, kanske blir en sallad eller nå på Amandas! Gött!

Nu städning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback