Trött.

Har en tröttedag idag. Mer behöver nog inte sägas. Magen krånglar så lika bra att svälta idag..

Dessutom, som grädden på moset, så har jag en massa saker som måste fixas. Sjukhuset bokar in undersökningar som jag gjort x antal ggr förr, som inte funkat då, jag fattar inte varför dom ska hålla på?! Dom ska föra ner en sond via näsan ner till tunntarmen och spruta ner kontrastmedel inför en röntgen. Gjorde det 2 ggr för nåt år sedan. Första gången kom läkaren inspringandes och skrek, när sonden var nere och då ssk precis skulle spruta in kontrastet, att jag var alldeles för ung för just den röntgen. Ok, tänkte man då. Dom hade haft min remiss MINST 2 veckor, ingen som reagerat på personnumret??! Andra gången kom dom inte ner i tunntarmen för att den nedre magmunnen inte öppnade sig så efter säkert en timme avbröt dom för jag var helt utmattad. Så nu ska dom göra om skiten.
Och jag kan ju lova att det inte är den trevligaste undersökningen man kan göra. Kräkreflex på kräkreflex..

Efteråt har jag för mig att dom sa att man kunde få dricka kontrastet också, men då måsta man sitta där i typ 2 timmar innan man kunde göra undersökningen. TACK FÖR DEN!! Jag hade gääärna suttit där i 7 timmar bara jag slapp den där jävla slangen!! USCH! Så jag måste dit och skälla på dom igen.

Tycker dom kan sätta i den där jävla sonden när jag ändå ska sövas den 8 mars. Röntgen ska dom göra den 11, så jag går gärna med den nere i 2 dagar, bara jag slipper det där att föra ner den! För man kan ju inte få lugnande heller, för jag måste kunna till röntgen"apparaten". För jag menar, det finns ju inte en enda rullstol på ett sjukhus. Rullstolarna i entrén är bara fejk.. Dom finns inte egentligen. Det är en synvilla för att folk ska tro att det är ett riktigt sjukhus..

Nej, en sak kan vi konstatera.. FY FAN för Hudiksvalls sjukhus....

Kommentarer
Postat av: FilippaLundin

Jag håller med fullt ut vännen, lägg ner skiten för fan!

2010-02-24 @ 13:46:17
URL: http://filippalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback