Städning!

Har städat här hemma som sagt. Skönt att ha det gjort och att kunna koppla bort det iallafall nu i veckan när det är så mycket som ska göras!
Kom på att jag har körlektion imorn 10.45 och det var inte så roligt eftersom jag hade tänkt att träna innan jag ska på cul kl 12.30 men, det får la bli på onsdag då.

Tänkte försöka sätta mig med examination 3, så gott det går, men det går inte så bra! Dels måste man gå i säng snart eftersom jag ska kliva upp 8 imorn (jag vet att det inte är tidigt, men en prinsessa behöver sin skönhetssömn!) och sedan är jag helt tom i huvudet om vad jag ska skriva. Jag behöver liksom den där "relevanta litteraturen"!! Men, jag får som sagt ta med datorn imorn då så kan jag knåpa ihop allt nere på cul då. Lättare att skriva på datorn än på papper. Eller det är det väl inte eftersom jag måste ta med datorn överallt då, men ja, ni fattar! Bara dubbelgöra annars!

Nej, nu ska Malin tvätta av sig och gå i säng.. Trötter tös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback