Kort inlägg.

Det blir ett kort inlägg idag/ikväll. Dagen har varit jävligt dryg, först 2 föreläsningar, inte en timme heller utan helst tre.. Skit samma. Jag överlevde dom iallafall. Vi skulle ha gått till fyra, men fick sluta lite före tre ungefär. Vi gick ner på stan och tittade lite i affärer. Sedan begav vi oss mot stationen och var där i god tid. Först fick vi vänta ca fem-tio minuter innan tåget kom fram. Sedan stannade tåget x antal gånger efter vägen. I Iggesund blev vi stående 20-25 minuter.. Så när vi äntligen var framme i Hudiksvall så fick jag jogga till stadsbussen för att hinna med. Kul liksom med en ryggsäck på 5 kg.. Hann med i sista sekund och insåg att jag var döende kissnödig... Klarade i vilket fall av att hålla mig tills jag kom hem, men där hemma är det en trevlig syn som möter en.. Ett diskberg sedan i lördags.. Lagom roligt! Även att vi tog 16.16 tåget hem för att slippa komma hem sju.. Vilket vi gjorde ändå nu då. Tji fick vi.. Så nu ska jag ställa mig och brottas med det berget en stund för att sedan hoppa rakt in i duschen och vidare i pyjamasen.. Sedan blir det till att läsa. Har ju även hållit på att läsa fel kapitel i fel bok såklart, så har typ bara 100 sidor att läsa, till onsdag. Och hur det ska gå till vet inte jag eftersom vi ska till Gävle imorn igen. Ja, det är bara en massa tok nu, men bätter att ta tag i allt plugg direkt.. Vil ABSOLUT inte hamna efter med något. Köpte även en kalender där man ser hela veckorna istället för en dag i taget. Så nu missar jag inget! Ååh, är så trött. Huvet bara snurrar. Kanske bra att tampas med disken så man får skingra tankarna!? Fast familjen annorlunda lockar ju också, klockan åtta. Så kanske diskar klockan nio och duschar/pluggar efter det. Slipper åka med 06.39 tåget imorn iallafall så får sova liite längre!

Nej, nu blev det helt plötsligt ett långt inlägg! Hörs och ses imorn kanske, om jag inte fastnar på tåget imorn också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback