Hemma igen.

Har varit till Gnarp en sväng idag. Mamma fyllde ju år i torsdags, så var hem och grattade henne nu. Hon fick en fin "skjortklänning" och en scarf av pappa, sedan fick hon ett jättefint halsband av oss alla. Ett hjärta med stenar runt om. Jättefint, och ganska dyrt.. Men det är hon helt klart värd, min mamma! ♥

Nu sitter jag här i leggins och pyjamas tröjan och morgonrocken såklart! Tok skönt. Ska ta en cider tror jag, proppmätt efter maten hemma i Gnarp. Gött var det! Men en cider går nog ner. Tar nog kanske en cider och sätter mig och skriver lite på examninationsuppgift 1.. Måste bli klar med den. Imorgon ska jag städa här hemma, och jag har ändå inget bättre för mig nu. Klockan är inte ens åtta och jag skulle LÄTT somna om jag tittade på tv nu.. Samma visa tre dagar nu. Somnat innan nio och vaknat typ tio dagen efter.. Men men.. Det är väl magen som gör det.

Nej, plugga lite, ta en cider och ta ett grillchips.. Det är min kväll det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback