Hej ho, lets go!

Ja, idag dagen i ära har jag diskat, plockat undan i vardagsrummet och bytt sängkläder.. Min karl däremot har : druckit kaffe och ätit tårta, direkt efter att jag diskat.. Han kan väl vänta åtminstone 5 minuter? Han har dessutom spillt tårta i vardagsrummet så det är numera tårta på vardagsrumsbordet och en tallrik + en kaffe kopp... Så tacksamt var det.. Sängen har han inte hunnit till ännu.....

Nej, skämt å sido. Jag klurar var dag över diverse examinationsuppgifter och funderar hur faan jag ska klara detta.. Men det går nog.. Jag behöver bara ett bollplank. Och "dessa" bollplank träffar jag på tisdag på CUL.. Det känns bra att diskutera. Hjärnan funkar myyycket bättre då!

Nu ska jag se klart Big Mama och njuta av lite soda streamer cola.. Men ja, ska försöka blogga lite mer.. Nu när datorn står i sovrummet blir det inte så mycket. Man spenderar inte så mycket tid där, förutom när jag sitter och skriver på diverse uppsatser, men då skriver jag ju dom.. Ja, anywho.. Ska försöka! Statistiken sjunker sakta men säkert! Puss på er och ha en trevlig lördags afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback