Gud vilka långa dagar!

Det börjar bli riktigt jobbigt för kroppen! Man blir så himla trött! Somnade nästan på föreläsningen idag.. Usch, men imorn behöver vi inte åka till Gävle, utan vi har bokat ssk-rummet på CUL. Vi har t.o.m ett eget studierum vi ssk på CUL. Där finns dator och diverse litteratur som kan vara användbar under studietiden. Känns bra. Fast som vanligt finns inte dom böcker man behöver.. Men jag har iallafall fått mina böcker nu. Och vi fick tips på vilka kapitel vi skulle läsa också inför div. studieuppg. m.m så jag ska kolla lite på det tänkte jag. Får kliva upp med älsk imorn bitti för att hinna titta igenom det sista till imorn. Usch, det är mycket nu..

Var inte framme i Hudik förrän typ sju ikväll. Sedan bar det av mot svärmor och svärfar, skulle låna en kattbur till på torsdag då mina ska "snöpas". Har ju redan en, men dom är lite för stora för att sitta i en tillsammans, det var annat förr när dom var små! Klockan rusade iväg när vi var där så vi var inte hemma förrän tio. Hade tänkt åka förbi mamma och pappa också, men det blev så sent. Måste ändå upp tidigt imorn!

Ja, det var väl min dag lite kort beskrivet. Något roligare än så har väl inte inträffat..
Hörs imorn! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback